sâmbătă, 5 septembrie 2020
ARGUMENTE BIBLICE PENTRU BOTEZUL COPIILOR MICI ( 3 )
ARGUMENTE BIBLICE PENTRU BOTEZUL COPIILOR MICI ( 3 )
1 COLOSENI 2 v 11 - 14 ni se spune ca botezul este marturia unui cuget curat dezbracat de poftele firii pamantesti care se poate gasi DOAR LA UN PRUNC care are cugetul curat neintinat dezbracat de firea pamanteasca si care este singura persoana care indeplineste aceste cerinte divine
- si pot eu parinte spune ca un adult care se boteaza la maturitate are cugetul mai curat ca al unui copil? NICIDECUM si ca un copil nu poate fi botezat ca nu intelege ? NU Chiar adulti nu inteleg cum botezul inseamna moarte si inviere si totusi il fac cu atat mai mult trebuie sa fie botezat un copil care fata de un adult este mult mai indreptatit Cand este o persoana dezbracata de poftele firi pamantesti la 20 ani la 17 ani la 30 ani etc Evident atunci cand este copiliar cand creste in invatatura si mustrarea D-lui si ajunge la maturitate ei pot pricepe prin credinta ca sant vi pentru D-zeu prin puterea lui D-zeu NU PRIN BOTEZ asa cum sant unii care sustin
2 1 PETRU 3 v 20 - 21 ni vorbeste despre un mare adevar care adulti nu-l baga in seama si nici nu-l inteleg si anume ca botezul NU ESTE O CURATIRE DE INTINACIUNILE TRUPESTI ci marturia unui cuget curat si in cazul acesta pruncul le are pe amandoua nu are nici INTINACIUNI si are si un CUGET CURAT si potrivit acestor pasaje pot eu parinte sa nu-mi botez copilul pe motiv ca i-mi spune unul sau altul ca trebuie mai intai sa inteleaga ? cand chiar eu care spun asemenea aberatie nu inteleg? NICIDECUM
3 ROMANI 11 v 15 - 24 ni se spune ca evrei ( ramurile firesti de maslin ) au fost taiate dar trunchiul a ramas si in el am fost altoiti noi neamurile ( ramuri ale unui maslin salbatic ) iar acum altoiti ne tragem seva din acelasi trunchi ca si evrei altadata si daca copii lor erau considerati evrei prin taierea imprejur oare nu tot asa copiii pocaitilor prin botez sa fie considerati membri in biserica ? EVIDENT CA DA deoarece au aceeasi trunchi aratand prin aceasta ca D-zeu nu sa SCHIMBAT
- vedem ca exista un singur trunchi dar doua feluri de ramuri care trebuie sa aiba aceleasi vederi cu privire la familie pentru ca se alimenteaza din acelasi trunchi D-zeu nu sa schimbat viziunea lui cu copii a ramas aceiasi si pot spune eu ca parinte ca fac parte din trunchi prin botez dar copilul meu nu poate face parte pentru ca nu este matur ca sa inteleaga? NICIDECUM
- daca copiii evreilor erau membri ai poporului prin taierea imprejur tot la fel copiii pocaitilor sant membri ai biserici DH prin botez
4 ROMANI 6 v 1 - 4 pune accent pe trairea dupa botez care inseamna o viata noua fara pacat insa nimeni din cei care au facut botezul la maturitate nu se pot dezvinovati ca au avut o traire noua pentru ca au exista certuri vorbiri de rau dispret ura etc lucruri care arata ca botezul pe care l-au facut si care potrivit acestui pasaj inseamna MOARTE nu se regaseste in viata lor
- prin urmare botezul nu inseamna regenerare a vieti ci doar un pasaport de trecere de la paganism la crestinism un act prin care eu apartin unei alte categori de oameni Pe cand un copil botezat demonstreaza ca un anumit timp viata lui este comform cerintelor divine iar eu parinte ii inspir inca de mic dragoste de D-zeu pentru cuvantul lui D-zeu pentru biserica pentru rugaciune etc asa cum David i-si invata copilul inca de mic sa il urmeze pe D-zeu ex Pilde 4 v 1- 6 sau cum Avraam le poruncea fiilor lui sa tina calea D-lui ex Geneza 18 v 17 - 19
VA URMA
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu